Załóż DARMOWE konto w naszym portalu aby gromadzić wyniki swoich testów, obserwować swoje postępy w nauce oraz uczestniczyć w rankinach! Kliknij tutaj!
 
 

             NAPRAWY – REPAIRS


1. Negocjowanie.

Zepsuła Ci się lodówka.

a)      Zadzwoń do specjalisty i zamów naprawę.

b)      Powiedz, że proponowana data Ci nie odpowiada i poproś o inny termin.

c)      Zapytaj o przewidywane koszty.



    PRZYKŁADOWE ODPOWIEDZI


a)      Hello, my name is John Smith. I’m calling about my fridge, it’s broken.

        Could you come and see to it, please?

 

      - Witam, nazywam się John Smith. Dzwonię w sprawie mojej lodówki, zepsuła się.

       Czy mógłby pan przyjechać i zajrzeć do niej?


b)      I’m sorry, but Monday doesn’t suit me, I will be away on that day.

         - Przepraszam, ale poniedziałek mi nie odpowiada, nie będzie mnie wtedy.


          Can you set another term for me, please?

         - Czy może mi pan wyznaczyć inny termin?


         Yes, it’s ok. by me.  / It suits me.     – Odpowiada mi.

         Thank you very much.             -  Dziękuję bardzo.


         What time can I expect you?

         – O której mogę się pana spodziewać?


c)      Can you tell me the anticipated cost of the repair?

         - Czy może mi pan podać przewidywany koszy naprawy?


         How much is it going to cost?

         - Ile to będzie kosztować?

 
   
Na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij [akceptuję], aby ta informacja nie pojawiła się ponownie. Kliknij [polityka cookies], aby dowiedzieć się więcej na temat plików cookies wykorzystywanych na tej stronie.